תמונת אוירה של אחות תומכת במטופל

תוכנית התמיכה הייחודית שלנו:
הצעדים הראשונים בטיפול

תוכנית התמיכה מספקת מעטפת הכוללת שני מרכיבים עיקריים:

  • אייקון של אחות

    1. שירות אחים/ות מוסמכים/ות

    כחלק מהטיפול, צוות מקצועי של אחיות ואחים מומחים בפרודואודופה, ילווה אותך בכל שלבי הטיפול, ללא עלות וללא כל התחייבות.
    השירות ניתן החל משיחת היכרות עם האח/אחות, לאחר שקיבלת המלצה לטיפול מהרופא/ה ובמשך כל זמן הטיפול.

    שירות זה מאושר על ידי משרד הבריאות.

    אייקון מידע

    כדאי לדעת: צוות האחים והאחיות שלנו עובד בשיתוף פעולה צמוד עם הצוות הרפואי המטפל בך.

  • אייקון של מדונה

    2. מוקד טלפוני מקצועי

    מוקד טלפוני המיועד למטופלים ולבני משפחותיהם, מעניק מענה ראשוני, מסייע בפתרון בעיות לוגיסטיות וכן מבצע שיחות תזכורת למטופלים בתהליך העלייה לטיפול ולפני הליכים רפואיים.

    המוקד זמין בימים א'-ה' בשעות 17:00-8:00
    טלפון: 052-8113004

איר של חצי עיגול
איר של חצי עיגול
תמונת אוירה של רופאה בודקת מטופל

הידיעה שיש אחות מקצועית
שמלווה אותי לאורך כל הדרך
נותנת לי המון ביטחון.

שרה

ליווי צמוד: העלייה לטיפול בפרודואודופה

  • שלב 1: התעניינות ראשונית

    לאחר המלצת הרופא המטפל על פרודואודופה ובהסכמתך, מתבצעת פנייה לאח/אחות AbbVie Care.

  • שלב 2: תיאום פגישה

    שיחה טלפונית לתיאום ביקור בביתך עם אח/אחות AbbVie Care. השיחה כוללת הסכמה עקרונית שלך/של משפחתך לתוכנית.

  • שלב 3: ביקור בית

    פגישה בביתך, הכוללת הסבר מקיף אודות הטיפול ותוכנית התמיכה. כמו כן, תיערך הערכה קלינית ויינתן לך מידע אודות תהליך העלייה לטיפול.

  • שלב 4: אופטימיזציה

    זהו שלב התאמת המינונים. התהליך מתבצע בבית חולים, באשפוז יום (במשך מספר ימים), שבמהלכו נקבע מינון הטיפול שלך ומתבצע תכנות המשאבה ע"י איש/אשת צוות רפואי.

  • שלב 5: חזרה הביתה

    חזרה הביתה עם המשך הטיפול בפרודואודופה, וכן המשך ליווי צמוד של אח/אחות AbbVie Care וקבלת חוברות הסבר ומעקב.

  • שלב 6: חוזרים לשגרה

    חיים עם פרודואודופה, לצד תמיכה מתמשכת: שיחות טלפון ו/או שיחות וירטואליות וביקורי בית/מרפאה יזומים על ידי הצוות של AbbVie Care. לרשותך יעמוד מענה שוטף של מוקד אחיות לפניות מטופלים. בעת הצורך, ובהסכמתך, יעודכן הצוות הרפואי המטפל אודות מצבך.